Keihard de goedkoopste!

Fabriek van Bebo Parket
Kom langs in onze fabriek tijdens onze leegverkoop
DEZE WEEK FABRIEKSLEEGVERKOOP IN ETTEN-LEUR & VRIEZENVEEN

Wie is Bebo laminaat?

Bebo laminaat is een jonge- en ambiteuze organisatie die zich richt op de verkoop van laminaat- en pvc vloeren in Nederland en België. Bebo laminaat onderscheidt zich voornamelijk door het bijzonder uitgebreide aanbod. Bebo laminaat is er als enige Nederlandse speler in geslaagd om alle vooraanstaande merken onder één dak te verzamelen. Met meer dan 2.500 soorten online is Bebo laminaat onbetwist de grootste laminaat specialist van Nederland

Ik zoek laminaat of PVC van een bepaald merk?

U kunt via het menu bovenaan de pagina op ‘Laminaat’ of ‘PVC vloeren’ klikken, de categorie met al onze laminaat- en/of PVC opent zich. In het linkermenu met de titel ‘Maak uw keuze’ treft u een aantal filters, waaronder de merken welke Bebo laminaat levert. Klik op op het merk naar uw wens en alle laminaat- en/of PVC vloeren van dit merk verschijnen. Staat het merk wat u zoekt er niet tussen? Of bent u op zoek naar iets specifieks? Neem dan contact met ons op via 0546-750238 of info@beboparket.nl

Wat is snijverlies?

Op (bijna) elke productpagina treft u het vakje ‘Snijverlies’. Dit houdt in dat wij rekening houden met het verlies dat plaatsvindt door het ‘passen en meten’ en zagen van plinten en laminaatplanken. Wij houden rekening met een snijverlies van 10%. U kunt volledige pakken die u overhoudt aan ons retour zenden. U ontvangt in dat geval het bedrag voor het aantal pakken retour.

Hoe vind ik de juiste accessoires?

Bebo laminaat probeert het u zo makkelijk mogelijk te maken de juiste accessoires bij uw laminaat- of PVC vloer te vinden. Daarom verwijzen wij op elke specifieke productpagina naar ‘Bijbehorende producten’. Deze treft u onderaan de productpagina. Tevens hebben wij een specifieke filter toegepast op elke categorie-pagina, waardoor u op basis van uw woonsituatie kunt filteren.

In eerste instantie bepaald u het aantal vierkante meter (m²) welke u kunt invullen op de productpagina. U weet het aantal vierkante meter door de lengte x breedte te berekenen. Vervolgens berekend ons systeem automatisch het aantal benodigde pakken. Vervolgens kiest u voor ‘Bestellen’ en de producten worden toegevoegd aan uw winkelwagen.

Heeft Bebo laminaat openstaande vacatures?

Bebo laminaat is een jong en snelgroeiend bedrijf. Mede door onze ontwikkelingen zijn wij altijd op zoek naar nieuwe medewerkers. Bekijk onze vacatures.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling hangt af van het door u bestelde product. Over het algemeen hanteert Bebo laminaat een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat uw producten binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd worden. Uiteraard houden wij u altijd op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

Hoe pas ik wijzigingen toe in mijn winkelwagen?

Zit u in het winkelwagen overzicht? Dan kunt u gemakkelijk wijzigingen toepassen. U kunt een volledig product verwijderen uit uw winkelwagen of het aantal pakken wijzigen. Verwijderen doet u middels de prullenbak en wijzigen van aantallen kan middels het plus- en minteken.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Bebo laminaat hanteert de eerlijkste prijsgarantie en communiceert al haar prijzen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op verschillende manieren betalen bij Bebo laminaat. Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling op te halen in de winkel, in dat geval kunt u betalen in de winkel met PIN of creditcard of via de website met iDEAL. Gaat uw voorkeur uit naar bezorging? Dan kunt u contant (+ rembourskosten) betalen bij de bezorger of met iDEAL via de website.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bebo laminaat berekend de bezorgkosten op basis van gewicht. Bij een bestelling van of hoger, worden er geen of minder bezorgkosten berekend. Bekijk de volledige bezorgkosten.

Heb ik garantie op mijn producten?

Jazeker, naast de wettelijke garantie geven de meeste fabrikanten een zogenoemde fabrieksgarantie. Deze kan variëren van 5 jaar tot levenslang en wordt vermeld op elke productpagina. U dient wel gehandeld te hebben naar de voorschriften om beroep te doen op de fabrieksgarantie. Wettelijk garantie houdt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Kan ik overgebleven pakken retour sturen?

Ja, u kunt overgebleven pakken retour zenden mits deze gesloten zijn en voorzien van originele documentatie. Bekijk de retourprocedure.

Kan ik zelf een gewenste leverdatum opgeven?

Ja, wij nemen alvorens de bezorging plaats zal vinden contact met u op voor een geschikte datum. Het kan ook zijn dat wij uw bestelling versturen met onze transport partner TransMission. In dat geval krijgt u een tijdsindicatie per e-mail wanneer er geleverd gaat worden. U bent dan in de gelegenheid om contact op te nemen met TransMission voor een andere afspraak, indien deze u niet schikt.

Wat als mijn producten beschadigd geleverd worden?

De bezorger zal bij levering vragen om een bevestiging van aflevering. Hier kunt u ook meenemen in welke staat de producten geleverd zijn. Indien het lichte schade aan de verpakking betreft, zal dit geen effect hebben op uw vloer. Betreft het echter schade aan de planken? Dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij dragen dan zorg voor een spoedige afhandeling en ruilen het product om.

Hoe worden gemaakte kosten van retouren gecrediteerd?

Na ontvangst van uw retour, wordt de betaling per bank voldaan. De betaling zal conform wetgeving binnen 14 dagen na vermelden van een retour plaatsvinden. Ontvangt u liever op een andere manier uw credit? Neem dan contact met ons op via 0546-750238.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling, wordt deze geleverd per pallet of netjes verpakt. Indien de bestelling door onze eigen bezorgdienst wordt uitgevoerd, kunnen wij in overleg met u de producten tot na de deur leveren. Indien deze wordt geleverd door onze transport partner TransMission, wordt deze in de basis tot aan de deur afgeleverd. U kunt voor een meerprijs de bestelling tot achter de deur laten afleveren.

Welke garantie heb ik op de legservice?

Aangezien Bebo laminaat haar eigen leggers in dienst heeft, dragen wij zorg voor een uitstekend eindresultaat. Om u extra zekerheid te geven over een goede afhandeling en dienstverlening, geven wij daarom 1 jaar garantie op het legwerk. Houdt er rekening mee dat u conform voorschriften dient om te gaan met uw producten wilt u beroep kunnen doen op de garantie.

Indien u niet binnen 14 dagen uw retour heeft aangegeven of uitgevoerd, kunnen wij uw retour niet meer in behandeling nemen. Wij raden u in dit geval aan om zelf verkoopkanalen in te schakelen. Wellicht kunt u een ander blij maken met uw aanbod!

Kan de bezorger bellen als hij in de buurt is?

Ja, de bezorger heeft te allen tijde uw telefoonnummer tot zijn beschikking. Indien u aangeeft bij uw bestelling dat het gewenst is om van tevoren te bellen, zal de bezorger hier rekening mee houden.

Wat onze klanten zeggen Onze klanten beoordelen ons met een 9/10

Jaron Stienstra

10/10

Goede ervaring gehad, met open armen ontvangen. Goede service, en top laminaat.

Ramon Smit

10/10

Zeer klantvriendelijk, laagdrempelig en hele nette prijzen. Wel opletten, prijzen zijn excl. BTW maar dat staat ook aangegeven.

Wendy Olivier

9/10

Go BEBO, topplek, heb gewoon een vakantie gevoel. Allemaal leuke extra’s maar vooral heel fijne hulp en meedenkadvies. Superblij.

Sven Valk

9/10

Top service gehad van begin tot het eind. Ik ben zeer tevreden. Top!